Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Snövit i katthimlen

Av Sticka - 13 mars 2008 16:24

Så sorgligt är det att Snövit flyttade till katthimlen idag. Hon fick troligen en stroke och krampade så veterinären fick avsluta den lilla kattungens liv. Ännu inte 4 månader gammal och mycket tillgiven. En otroligt söt katt. Ledsamt.

 
 
Yvonne

Yvonne

13 mars 2008 16:41

Gd så söt!!!
Kan förstå om du sörjer denna krabat.
Har 4 katter själv, älskar dessa djur!
Har mist någon av de vi haft under årens lopp och det är en stor sorg.
Har också varit med om att någon blivit borta och vi inte visst på vilket vis.
Kram till dej./ Yvonne

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

13 mars 2008 19:02

Stackars er och stackars katt, hoppas bara att de gick fort, så hon inte slapp lida.
Hon var ju så söt.
Eva.

http://evaihalmstad.blogspot.com

 
Ingen bild

Sticka

13 mars 2008 21:14

Ja det är ledsamt och denna katt var den enda som hade blå ögon i kullen på 4 ungar. Har aldrig varit med om att något sånt här kan hända med katter. Den hade bara varit 1 vecka i sitt nya hem och de hade hunnit fästa sig vid henne. De fick åka till veterinären imorse för hon krampade på väg fram till matskålen.

 
Dockmamman

Dockmamman

16 mars 2008 07:39

Åh, jag skickar dig många kramar som tröst/Söndagskramar till dig

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Levande solgul maskros

Levande solgul maskros

16 mars 2008 07:44

Man blir så ledsen, jag hoppas att det känns bättre snart. Vår katt har nu varit borta i 3 veckor och våra barn är så ledsna och jag ropar och ropar varje dag och kväll.

Så jag förtår hur du känner det/Kram

http://levandemaskrosbarn.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sticka - 8 april 2009 13:22

Nu har jag börjat på den tredje halsduken eftersom det blev garn över som räcker till en till halsduk, men med annat mönster. Mönstret är enkelt men garnet gör att det blir så effektfullt. Får väl bli min påskstickning i stugan. Känner mig väldigt st...

Av Sticka - 30 mars 2009 11:19

Nu är den första Drop stitch halsduken klar och den blev så lång när jag tvätttat den och torkat den på ett badlakan.Försökte att inte sträcka den, men den blev rejält lång. Nåja, jag tar den dubbel om halsen så det blir en ögla där jag stoppar i änd...

Av Sticka - 28 mars 2009 09:11

Stickat klart min första halsduk i NORO garn och har påbörjat en ny halsduk i samma mönster men i silkegarn, SEA SILK. Denna gång med bara 26 maskor istället för 36 m som på den förra. Kommer att bli underbart skön att bära. Så mjukt och lent garn....

Av Sticka - 7 mars 2009 07:20

Boken innehåller många små trevliga mönster på varierande saker. Inspirerande och inte svåra att sticka. Något att bläddra i om fantasin inte är på topp och det kliar i fingrarna att sätta stickorna i något trevligt garn....

Av Sticka - 6 mars 2009 19:56

Fick påringning från 0114606200. Svarade inte då jag inte kände igen numret. Tydligen ett så kallat Karibien samtal som bara är lurenderejeri. Följer man instruktionerna blir man rätt mycket fattigare. Sorgligt att dessa fenomen ska fördystra tillvar...

Ovido - Quiz & Flashcards